Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. ... w drzwiach. Kaucje zwroce w autokarze. Zaczynamy sie pakowac, zeby rano nie bylo zamieszania. Jak ktos jeszcze chce zamowic drozdzowki na jutro, jestem w... #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11988

  2. Juz dzisiaj nasza ostatnia wspolna impreza #REDCUP przy basenie, o godzinie 22. Jutro wykwaterowanie o godzinie 8. 8:15 wyruszamy do portu. Klucze zostawiamy... #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11987

  3. Dzisiaj 23:00 B4 w SOS pub, pozniej idziemy na kluby. Red cup party przekladamy na jutro. Do zobaczenia! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11967

  4. 20.30 bede zbierala pieniadze na drozdzowki na droge pod apartamentami Isabella. Koszt jednego ciastka to 2 euro. Do wyboru:kielbasa, jablko lub feta. #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11966

  5. Kalimera! Dzisiaj lezymy nad basenem. Wieczorem #redcup party w SOS! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11951

  6. 10:15 zbiorka pod autokarem, 10:30 odjazd! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11937

  7. Godzina 21:00 #hawaianparty przy basenie u Stavrosa! Bedzie #alkoarbuz i bedzie #fun! Jak ktos ma telefon lub pendrive z fajna muza to chetnie pozycze! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11929

  8. Wychodzimy na dzika plaze o 12 spod apartamentow Isabella. Zaopatrzcie sie! Bede rowniez zbierala pieniadze na jutrzejsza piane :) #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11925

  9. Dzisiaj o godzinie 21:00 obowiazkowe spotkanie organizacyjne pod apartamentami Isabella :) #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11916

  10. Kalimera ! 12:30 spotykamy sie u Stavrosa na lezakowaniu! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11910

  11. Kalimera! 12:30 spotykamy sie u Stavrosa na lezakowaniu! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11909

  12. Pogoda nie sprzyja.. Dzisiaj b4 przy apartamentach Isabella a o 23 wspolne wyjscie do klubow. Drescode: Glamour. Wszyscy sie ladnie ubieraja :) #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11903

  13. kolejne informacje: wyjazd na Paxos w srode, od jutra zbieram zapisy na grecka kolacje w piatek, koszt to 15 euro, w cenie greckie posilki, wino i show! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11902

  14. Prosba do wszystkich : jak ktos znalazl plecak, prosze dac znac, w srodku sa dokumenty uczestnika! #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11901

  15. Pogoda nie sprzyja.. Dzisiaj b4 przy apartamentach Isabella a o 23 wspolne wyjscie do klubow. Drescode: Glamour. Wszyscy sie ladnie ubieraja :) #malgorzatakaczmarek #grecja #studenttravel @11900